over mij

Mijn diensten liggen in het verlengde van elkaar, maar zijn desondanks vrij breed. Van strategisch tot operationeel. De rode draad is dat mijn expertise ligt in marketing en communicatie. Ik heb jarenlange ervaring in dit vak, zowel in het bedrijfsleven als in maatschappelijke organisaties.

 

Uiteraard word ik daarbij ondersteund door opleidingen; ik studeerde marketingcommunicatie aan de Haagse Hogeschool en marketing aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Marketing is voor mij dé manier om organisaties goed te laten aansluiten bij de behoeften van hun klanten. De blik naar buiten!

 

Van jongs af heb ik ook een passie voor radio. Ik ben opgegroeid met zeezender Radio Veronica, en sinds die tijd zelf actief als presentator van radioprogramma's. Maar ook als voice-over en tekstschrijver voor verschillende soorten producties zoals commercials. En hoewel marketing niet alleen om reclame draait, is dat wel vaak een onderdeel van een marketingplan. Zo is de cirkel rond, en kan ik je nu helpen met zowel strategisch en tactisch (marketing)advies, als een deel van de operationele uitvoering in de vorm van geschreven of gesproken teksten.

 

Ik werk altijd vanuit de gedachte dat je alleen iets aan een strategie hebt als je die consequent uitvoert. Een strategie bedenken kan al lastig zijn, maar is uiteindelijk slechts een eerste stap; met het uitvoeren van de strategie gaat je klant er pas iets van merken. Alle marketinginstrumenten moeten daarom in het teken staan van de belofte die je aan je klant hebt gedaan. Ook de geschreven en gesproken teksten moeten precies de toon hebben die past bij het beeld dat je als organisatie bij je doelgroep wilt achterlaten. Daar help ik je graag bij!